A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria’s Analysis

Authors

  • Beáta Nagy PE GTK Tudás Sziget–Menedzsment Gondolkodó és Gyakorló Műhely, Veszprém

DOI:

https://doi.org/10.17649/TET.22.4.1207

Keywords:

országimázs, márka, Nation Brand Index, Ausztria

Abstract

Az Anholt-féle Nation Brand Index elmélete mára az egyik legelismertebb módszer az országimázskutatás területén. A technika alaposabb vizsgálata érdekében az eredeti kutatásokba be nem vont Ausztria elemezésére került sor. Ezzel nemcsak az elmélet, hanem a mindig „semleges" ország egyediségét is megismerhettük. A tanulmány keretét egy saját beillesztési módszerrel felállított hipotézis és annak bizonyítása adja.

Author Biography

Beáta Nagy, PE GTK Tudás Sziget–Menedzsment Gondolkodó és Gyakorló Műhely, Veszprém

marketing koordinátor

Downloads

Published

2008-12-01

How to Cite

Nagy, B. (2008). A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria’s Analysis. Tér és Társadalom, 22(4), 205–219. https://doi.org/10.17649/TET.22.4.1207

Issue

Section

Outlook