A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria’s Analysis
DOI:
https://doi.org/10.17649/TET.22.4.1207Keywords:
országimázs, márka, Nation Brand Index, AusztriaAbstract
Az Anholt-féle Nation Brand Index elmélete mára az egyik legelismertebb módszer az országimázskutatás területén. A technika alaposabb vizsgálata érdekében az eredeti kutatásokba be nem vont Ausztria elemezésére került sor. Ezzel nemcsak az elmélet, hanem a mindig „semleges" ország egyediségét is megismerhettük. A tanulmány keretét egy saját beillesztési módszerrel felállított hipotézis és annak bizonyítása adja.
Downloads
Published
2008-12-01
How to Cite
Nagy, B. (2008). A Country in the Eye of the World. The Presentation of the Nation Brand Index by Austria’s Analysis. Tér és Társadalom, 22(4), 205–219. https://doi.org/10.17649/TET.22.4.1207
Issue
Section
Outlook
License
Copyright (c) 2008 Nagy Beáta

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Authors wishing to publish in the journal accept the terms and conditions detailed in the LICENSING TERMS.